Италианската камара на модата организира своята първа дигитална седмица на модата от 14 до 17 юли, заради пандемията от новия коронавирус.
"Това е конкретен отговор на нуждата от промоция на модните къщи и брандове, които ще имат възможност да представят колекциите си за сезона пролет/лято 2021 г.", се казва в комюнике на Камарата, цитирано от АФП и БТА. Италианската камара на модата ще предостави интернет платформа, където ще бъдат показани филми и видеа, заснети интервюта и мигове от творческия процес зад кулисите, се уточнява в съобщението.Успоредно с представянето на колекциите в рамките на Миланската дигитална седмица на модата, платформа ще е изцяло посветена на шоурумовете. Там модни къщи и брандове ще могат да представят снимки и видеа на свои колекции.
Миланската дигитална седмица на модата ще може да се проследи на сайта на Италианската камара на модата, във всички социални мрежи.
